top of page

Catholic Daily Quotes

Offentlig·117 medlemmar
Semyon Glinkin
Semyon Glinkin

Jag planerar en flytt och funderar på att anlita en flyttfirma, men jag är osäker på hur lång tid det egentligen kommer att ta. Det känns som att det borde gå snabbare med ett proffs, men jag har hört att det ibland kan dra ut på tiden. Jag vill veta vad jag kan förvänta mig när det gäller tidsåtgång och om det finns något speciellt jag bör tänka på för att undvika förseningar. Har någon av er erfarenhet av detta och kanske kan rekommendera en firma som är snabb och effektiv? Spelar det någon roll hur tidigt man bokar för att allt ska gå som planerat?

Sophie
Sophie
Aug 27

När jag skulle flytta till en annan stad var jag mycket orolig för tiden - jag var rädd att allt skulle ta en hel dag eller ännu längre tid. Som tur var klarades flyttstädning luleå av på en dag, trots att det var mycket grejer. Killarna arbetade smidigt, lastade och lossade snabbt allt på den nya platsen. Jag förstod att det viktigaste är deras erfarenhet och goda organisation av processen. Om man flyttar långt kan det naturligtvis ta längre tid, men inom en stad går allt ganska snabbt. Så jag kan säga att det definitivt är värt det.

Like

Om

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

medlemmar

bottom of page