top of page

Catholic Daily Quotes

Offentlig·155 medlemmar

Hej! Jag förstår helt vad du menar – att fotografera fastigheter själv kan vara utmanande men är också väldigt givande! Jag började också nyligen och har upptäckt några viktiga steg som gör stor skillnad. För att förbereda en fastighet rekommenderar jag att börja med att rensa utrymmena så mycket som möjligt för att minska distraktioner och skapa en ren look. Att använda naturligt ljus är viktigt, så försök att fotografera under dagen när ljuset är som bäst. Ställ kameran i midjehöjd för mer balanserade bilder och använd ett vidvinkelobjektiv för att få med så mycket av rummet som möjligt. När det gäller en guide kan jag verkligen rekommendera https://www.ruut24.com/sv, där de erbjuder en mycket detaljerad genomgång för fastighetsfotografering. Där finns tips om allt från grundläggande inställningar till avancerade tekniker och efterredigering. Guiden har hjälpt mig enormt med att förstå komposition, ljussättning och hur man skapar djup i bilderna.

Kul att se att det är fler som är intresserade av fastighetsfotografering! Jag håller själv på att lära mig grunderna, och det verkar verkligen finnas mycket att tänka på för att få till bra bilder. Att använda naturligt ljus och bra vinklar verkar vara viktigt, precis som ni nämner. Jag ska också kolla in Ruut24 och deras guide för att få lite extra hjälp på vägen. Tack för tipsen – det känns verkligen bra att kunna ta egna bilder och få dem exakt som man vill!

Om

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

medlemmar

bottom of page