top of page

Catholic Daily Quotes

Offentlig·176 medlemmar

Jag har nyligen börjat använda ett Bullet Journal för att organisera mitt liv och det känns verkligen som ett kreativt sätt att hålla koll på mina tankar och planer. Men jag vill göra det mer personligt och lägga till fler dekorationer och små detaljer. Jag är också intresserad av att börja använda klisterlappar och stämplar för att ge mina sidor en mer unik känsla. Jag funderar på att ta en titt på https://paperwhisper.com/sv för mer inspiration. Har du några andra produkter som kan hjälpa mig att skapa en bättre layout eller göra min journal mer inspirerande?

Lts Stl
Lts Stl
2024年12月05日

Jag har använt dagböcker och planeringskalendrar i flera år nu och för att få ut det mesta av dem tycker jag att en bra kombination av funktion och estetik är viktig. För att ge en personlig känsla till mina dagboksuppslag använder jag alltid bokmärken för att snabbt hitta mina favoritsektioner. Jag gillar också att använda stämplar för att göra mina sidor mer levande och intressanta. Det bästa är att du kan göra varje uppslag unikt och reflekterande av din personlighet.

Om

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

medlemmar

bottom of page